En grå dag..

Jäkla väder.
Vart tog den fina sommaren vägen? Vill inte ha mer regn nu, tack!

Efter en rejäl storstädning och packning till flytten så drog vi till Ikea.
Köpte lite nya möbler till nya lägenheten, snyggt! I denna lägenhet har nästan alla möbler gått i vitt, i nästa lägenhet satsar vi på svart, kan bli snyggt, nästa gång vi åker dit blir det ett nytt soffbord, i just svart!
Köpte även lite bra att ha saker till Saga!

Blir nog en tripp dit igen ganska så snart, för lite mer shopping till nya stället.
Vet exakt hur jag vill inreda och dona, det kommer bli så grymt bra, mååh, hoppas jag hittar massa fina inredningsdetaljer i Ullared.

Saga fortsätter med sitt ledsna humör och hon sover så otroligt dåligt på nätterna, efter ha sökt en massa på google så har jag nu konstaterat att det är antingen tänder på G, ganska så troligt, eller/och så är det en "fas" som hon går igenom vid just 6 månader, då dom kan bli mer gnälliga, ledsna, irriterade, ja allt det där. Vi kan inte ens lämna henne själv i 2 sek utan att hon blir ledsen, så nu gör vi inte det, o älsken semester kunde inte komma mer lägligt!! Att kunna vara 2 när hon går igenom allt detta blir så oerhört mkt lättare.
Min fina tjej.

Nu blir det mys och långfilm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback