Barnmat..

Alltså.

Detta med barnmat är ju en jäkla djungel. Det finns allt och lite till.
Hur sjutton ska man som förälder veta? Stod och pratade med en annan mamma om just detta när vi stod o valde bland alla tusen barnmatsburkar och förpackningar som finns. Hon var lika vilsen som jag, tror jag!

Till slut kunde jag äntligen bestämma mig om vad som fick följa med hem men herregud.
Vad ska man välja? Det finns för det första 100 olika smaker och kombinationer..
100 olika vällingsorter och gröt i alla former!
Mosad mat, mat med bitar, dricka, efterrätter. Ja man blir snurrig.

Kan det inte bara få vara enkelt nångång??

Jaja, till slut fick vi med oss lite smått och gott hem.
Även nya nappar (som vart en STOR favorit) och en bitring man kan kyla, den behövs verkligen nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback