Underbart..

En kanon mysig dag med min fina Patricia.
Alltid lika mysigt att ses, prata och umgås med dig, vi tog en lunch och satt & snacka i timmar.
Herregud vad tiden gick fort bara!! Trivs så bra i ditt sällskap, min fina.
O hon överraskade mig och gjorde mig rörd idag, hon kommer med en ros med ett jättefint kort.
Åh, jag älskar dig, tack för att du finns i mitt liv. ♥


Ikväll har jag städat ut källaren men inte syns det heller.
Var tvungen att leta fram tillbehör till gamla vagnen då jag sålde den imorse, så imorn tar vi en tripp ner på stan & lämnar grejerna till nya vagnägaren :) Skönt att få den såld.
O mitt som det är när jag står där i ett hav med kartonger så slocknar lampan, så där lagom kul.
Inga fönster, ingen ficklampa, inte ens telefon hade jag med.. Så där stod jag i mörkret.
Vifta på med armbar o ben, kasta ut grejer i gången så rörelsegrejen skulle reagera men icke.
Haha men till slut så, tur det, var inte så jätte trevligt att stå där o inte se ett skit.

Nej om man skulle göra familjen sällskap i sängen.
Imorn är det mysfredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback