Sommardag..

Idag har jag träffat min fina Emma, som jag har saknar så oerhört!!
Myspys, åt gott och satt & prata, lika mysigt varje gång vi ses.

Senare tog jag, älsken och lillfia såklart, en tripp till Bresse för lite glass, mys, äntligen kom ju sommaren tillbaka.
Snälla, stanna nu, annars har dagen varit lugn, mysig och lugn.
Saga har fått ett äpple som plingar när man vickar på de, en gamal leksak från när jag o min bror var små, och det älskar hon!!! :) Skruttunge. Försöker få in det i munnen hela tiden men det är lite för stort för det haha.

I helgen blir det mys med mormor och mamma & pappa, undra vad vi hittar på.
Älsken ska till Sthlm med sin familj.
O nästa vecka firar vi 4 år, så blir nog en övernattning i Sthlm då, så svårt o veta vad man ska göra tkr jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback