Sommar och sol..

Vaaaarmt.
Men nu är ju äntligen sommaren tillbaka och det verkar som om den stannar en stund, mysigt :)

Och i denna värme har vi tagit kvällspromenader, supermysigt, donat och fixat hemma och vi har kommit i ordning väldigt bra, beställde hissgardiner i veckan som jag fick idag, nu vill jag bara få upp dom så fort som möjligt, det är sån grym insyn, inte okej. Kan ju inte springa runt naken hemma, om man nu vill det.
Sen ska Sagas rum städas ur och mysas till :) Vet ju precis hur jag vill ha det. Kommer bli kanon.

Vi fick även gamla lägenheten städad (flyttstäd av firma, så skönt att slippa städa det själv.) i veckan så nu har vi lämnat både nycklarna och den bakom oss och jag trodde aldrig att det skulle känna så skönt, en lättnad! Vill aldrig mer tillbaka, jag trivs så grymt bra i nya.
Och alla grannar här, oj, super trevliga! Det är så kul att alla alltid hejar och är trevliga, jag blir lika glad varje gång nån säger hej (nej, inte van med det) på förra stället fick man mest sura blickar och det snurra massor med skitsnack bakom våra ryggar, fyfan för gnällgubbar och kärringar. Fy. Skvallerbyttor fanns det gott om.

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en sovande skrutt och ha twilight maraton hela kvällen.
Iskall pepsi, honungsmelon och glass gör mig sällskap, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback