Sista dagen..

Det har varit en bra helg.
Lugn och skön. Tagit lite promenader, ätit gott och haft det mys,
Igår var älsken iväg på grabbkväll och då hade jag, mamma, mormor o lillfia såklart en mysig tjejkväll.
Massor med gott att äta (älskar sommaren med alla bär och frukter) mycket skratt och prat och en dålig skräckfilm men annars var kvällen kanontoppenmysig :) Åh, jag älskar såna kvällar.

Imorn drar vardagen igång igen, älsken börjar jobba, usch, varken han eller jag vill.
Vi vill ju ha honom hemma nu, vi är ju så vana med det, suck, vad gör man nu?
Kommer vara som en igel efter folk, haha jag vill inte vara ensam men men blir nog bra det där.

Nej, sova kanske?
Just det, jag vill festa snart o sen ta en liten utgång, vad sägs om det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback