Mysiga stunder..

En finfin dag med världens bästa mormor.
Vi har fikat och myst hela dagen. Jag älskar dig massor ♥

Annars har jag sålt massor av saker på blocket som jag har lämna/skickat iväg idag.
Sålde ajfån trean, babygymet, barnvagnen är på gång o sen är det bara babysittern kvar.
Vi tänkte först behålla alla leksaker till nästa barn men just nu är källaren full med saker + att vi behöver pengarna och när nästa bebis väl kommer så finns det alltid nya fina saker att köpa :)
Så nu är sparkontot påfyllt med en rejäl summa och ikväll tänkte jag bjuda min fina man på middag-ute.
Toppenmysigt.

Imorn ska jag få gosa med min fina Patricia.
På fredagkväll kommer mamma & pappa över, då blir det minigolf och mys.


Kommentarer
Helen

Mys:)

Försöka köra över ute-möblerna i veckan! Fika?:)

2011-07-27 @ 20:31:07
Maria

Ja!! :)

Det låter kanon tkr jag! mysfika blir det.

2011-07-27 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback