Kanske inte måste ha svar på allt..

När man tänker så mycket på en person så att det gör ont,
varför kan man inte få stänga av sig själv en stund då?
Starta om?
Radera?

Nej det går inte, kroppen vill en sak, tankarna en annan och hjärtat går emot dom båda totalt.

Jag tänker mycket på OM och varför.
Vart hade vi stått idag om vi inte hade sagt hejdå, hur hade vårt liv tillsammans sett ut?
Vad hade vi haft för tankar om framtiden?
Ja, det är så många frågor och funderingar så jag blir knäpp, jag har det verkligen dunder toppen bra idag och vill inte ändra nånting och inte byta mitt liv mot nått annat men jag tänker som sagt hela tiden "om".

Varför tränger du dig igenom mina tankar och tar upp hela mitt system?
Hela min bana?
Varför är du så ettrig?
Varför är du så himla underbar?
Varför kan jag inte släppa dig?

Varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback