Flytt..

Oj, herregud vad vi har jobbat idag.
Jag är död. Helt galet jävla varmt, svettigt o klibbigt hela dagen.
Lite regn på det här skulle inte sitta helt fel, eller i allafall en aning svalare.

Kl 12 fick vi äntligen tillgång till nya lägenheten, som vi har väntat, åh så kul!!
Börja köra saker direkt och jag tror fasiken att nästan alla kartonger vart körda idag och även uppackade, skönt.
Fick även hjälpa av min mormor, gosigt, nu bor vi ju grannar ;D

Imorn blir det ännu mera flytt, då med hjälp av min "andra" (eller vad man ska säga) familj.
Bror kommer med lastbil så vi behöver inte köra så jäkla många gånger, skönt det :)

Så ikväll har vi haft lite picknick på golvet i nya lägenheten, hur mysigt som helst ju.
Bord, stolar, soffa och allt sånt kommer på plats imorn.

Nu blir det god natt så vi är pigga o glad imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback