Fan så less jag är..

Less på skitsnack.
Less på att läsa om allt i status uppdateringar, i bloggar men man vågar inte säga det face 2 face.
Man ska skriva i gåtor, man ska pika, man ska snacka skit, man ska verka tuff och oberörd.
Åh, jag blir så jävla less på skvallerfittor, på folk som tror dom är nått.
Less på att den här stan bara består av skvaller och snack som du inte ens har nått med & göra.

Jag är så jävla less på att man inte kan stå för det man gör eller säger, att man alltid ska skylla ifrån sig eller inte förstå vad man talar om, less på alla jävla dåliga bortförklaringar som sedan spricker, less på lögner som bara blir större och större.

Less på människor som inte kan hålla sina händer i styr, som måste kladda på upptagna människor och såra oskyldiga, less på männsikor som sviker sina vänner för nått jävla missförstånd, red ut och fixa till det.

Jag är så grymt less på att få höra av andra vad du tkr o tänker om mig, vad är problemet?
Och det jag stör mig mest på är att ingen verkar bryr sig, vart tog respekten vägen??
Respekten till andra människor?? Vart finns den??

Och det som är mest jävligt är att tamefan alla ligger med alla i den här jävla stan.
Finns det ingen värdighet? Även här, respekt?
Man ligger inte med nåns x om man är vänner, det borde man väl fan fatta själv?

Så. Punkt. Jag är bara så jävla irriterad på skitsnacket, hälften vore nog.
Är det nått som stör dig, kom o säg det & skriv det fan inte på FB eller i bloggen..


Kommentarer
##

nu gör ju du precis likadant ju!

du klagar på andra men vem fan är det som går bak ryggen, o klarar inte av att säga allt rätt ut, utan använder sig av bloggen?!?!?

2011-07-12 @ 07:45:57
M

Ja jag klagar!! O det jag menar är att skitsnacket klarar jag mig utan, det finns folk som ska tycka o tänka så mkt o då menar jag bara att dom kan komma o säga det direkt till mig! O har du nått o säga till mig så va inte anonym!!

2011-07-12 @ 09:55:07
M

O vem har jag klagat o gått bakom ryggen på?? Eftersom du vet det då o verkar känna mig så varför kan du inte stå för det du säger o vara ärlig o skriva ditt namn istället? Sen verkade du ta åt dig väääldigt mycket av inlägget..

2011-07-12 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback