Amor vincit omnia..

Gasch, jag kan inte sova.
Det är varmt o kvavt överallt.
Sängkläderna känns fuktiga.
Jag mår illa som en jäkla gnu.

Usch, inte en bra natt och Saga somna runt 20, så vi får väl se hur länge hon sover i natt/imornbitti.

Och på tal om nått helt annat så fick jag hem mina hissgardiner idag.
Jättefina och jag vart så nöjd, dom fick komma upp i sovrummet, hade dom varit en aning längre hade jag blivit toknöjd med detta får duga :) O helt plötsligt vart det ett annat rum, även lite gardiner i vardagsrummet är på plats, på söndag blir det en tripp till Ikea, så vi kan shoppas loss bland gardinstänger och tillbehör, så vi får nån ordning här hemma.



Den här hissgardinen fick jag hem idag :)


Kommentarer
sandra

hallo! du o jag har lika smak, har med såna fina gardiner! vita i vardagsrummet o beige på köket! o mina är långa.. ?!

2011-07-11 @ 12:23:52
Maria

va kul :) jag älskar dom gardinerna.

aha okej, jag hittade bara dom här på 140*120 tror jag det är men det blir bra, har dom ju inte hängandes ner så det syns ju inte ändå :) ska köpa insynsskydd så kommer det lösa sig kanon!! :)

2011-07-11 @ 23:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback