Söndag och jobb..

En ganska seg dag, det känns som denna dag har varit väldigt lång.
Vi sov till 12 tiden, alla 3, så skönt, sen var det bara att pallra sig upp o laga lunch, gott, sen somna mina 2 älsklingar om tills Fredrik vart utringd på jobb, sugsnö!!
Skjutsa ner han till jobbet och hämta samtidigt ut mina paket från Nelly o HM! (:
Det som fick stanna kvar hemma var ett par byxor, Sagas set och dom ursnygga skorna, woho!!
Jag kunde alltså ha dom o jag vart superglad.

Saga fick lite mat, eller lite hon äter ju som det inte finns någon morgondag, min skruttfia sen somna hon om och precis då ringer älsk o vill komma hem, det vart "bara" 4 timmars jobb sen var han klar, skönt att det gick fort.
Äta, duscha och nu har vi tatt kväller o alla är trötta och sega här hemma så vi gosar i soffan just nu.

En mysig helg har det varit och nu ser vi fram emot en ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback