Frisörbesök är på tiden..

Det är verkligen dags för ett frisörbesök snart. Håret ser förjävligt ut och det måste ske nått snart.
Håret ser dött och tråkigt ut, lever mest sitt egna liv och efter förlossningen fick jag tovor (?) i håret som inte gick o kamma ut, därför gick jag klippa bort en bit av håret i nacken o det ser ju jäkligt snyggt ut nu! Inte.

Jag vill göra en stor förändring.. Vill klippa mig i nån snygg, lätt frisyr som inte är jag. Jag vill göra nått vågat, som jag inte gjort förut, less bara på det som är nu! Men kommer jag ångra mig efteråt?
Nej jag måste pröva, det växer ju ut igen..
Vill även ljusa upp det några nyanser, så snart ska jag ringa o boka in ett besök hos frissan.
Har inte varit där på ca 8,9 månader så det är jag nu värd :)




Kommentarer
Veronika

Ja kände likadant. Ville ha nåt nytt. Men de slutade tyvärr i katstrof!!! Så om du gör de gå till nån du litar på och ha en bild av vad du vill ha!!!!

2011-01-04 @ 19:38:27
maria

jag läste din blogg, fan va hemskt när det blir sådär, man tror ju ändå att frisörer kan men tydligen inte.. vart ju inte alls som bilden o tkr synd om dig <3 man kan ju undra hur hon såg bilden o sen återskapa det, har du gått tillbaka o klaga?

jag har en frissa här i stan som jag gått till i ca 3 år så håller mig till henne, hon är toppen :)

2011-01-04 @ 19:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback