En fin dag med fina människor..

Hejhopp

Mamma o mormor har precis åkt hem, riktigt mys att dom kom, fikat och prata om allt mellan himmel o jord.
Har även pratat och planerat lite till det kommande dopet, nej inget datum än men det blir när det blir varmare ute i alla fall, då vi har planerat att ha de ute, hemma hos mamma o pappa! Det kommer bli jättebra och mysigt.
Ser fram emot det, har även suttit o tittat på dopkort, funderar på att göra dom själv, mer personligt och finare, har även spanat in lite födelsetavlor som jag är sugen på men vi får väl se, det kan man ju beställa när som helst, fast jag ska ha en!

Vart inga ärenden på stan, hade ingen lust allt, så det fick bli en liten promenad innan dom kom iställer, hopplöst o köra runt en vagn i detta väglag, herregud, kom ju ingen vart o sen helt plötsligt tog det tvärstopp. Men vi plöjde på o fram kom vi o en liten vända fick det bli (: Skönt med frisk luft och skönt o va ute när det inte är svinkallt.

Nu sitter vi i soffan o gosar, Saga snuttar på för fullt på nappen och kikar runt i rummet, mkt o se! Ser så nöjd ut, men blir väldigt arg när nappen får för sig att smita ifrån henne, det gillar hon inte alls!! Förstår henne.
Min finaste skruttunge, min underbara skatt, vår fina dotter!

Nu kan jag inte leva utan dig, kan inte tänka mig livet utan dig. Du gör min dag.
Att sitta o titta på dig gör mig varm och jag får aldrig nog! Mamma älskar dig!

Nu får älsk komma hem o byta av mig lite så jag hinner duscha o fixa mig innan våra mysvänner kommer över.

Hoppas ni alla får en fin kväll, det tänker jag ha.


Kommentarer
Marlie

Dop? :) duu är snabbare än snabbast! Stanna upp och njuuut av tiden med Saga , den första tiden är oslagbar!! :) <3

2011-01-07 @ 19:57:51
Maria & Saga

Ja vi har pratat om det bara men det får ju bli i sommar nångång :) så än är det bara planer hihi! <3

2011-01-07 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback