Dagarna går..

Nytt och fräsch och jag gillar't!

Var hos TDL idag, fick vänta i ca 20 min på att komma in, besöket tar 5 minuter och kostar 300:-!!
Kommer fram till disken o ska betala, då river hon lappen och säger "Du fick ju vänta så länge så vi river denna" sen river hon sönder pappret och slänger det! Ha! Så besöket var gratis idag och jag vart så glad.
Supersnällt. Inte varje dag sånt händer..

Springer in på Ica o ska handla 2 gräddfil o är det inte typiskt att man ALLTID kommer i den kassan där det ska krångla som mest? Jag förstår inte, sen byter man kassa och den man stod i först kommer igång o den som stod efter en är klar före! Det stör mig nått så rejält och gör mig irriterad..
Idag var det en tjej som stod innan och skulle lämna tillbaka en hel matkasse? Förstod inte riktigt men hon lämna alltså tillbaka allt från bröd, våtservetter till en trisslott.. Inte varje dag man ser såna returer.

Annars har dagen varit lugn, skön och dundermysig, en promenad vart det också i det härliga vädret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback