En kärleksförklaring..

Alla ♥-sdag är snart och jag tkr det är lika svårt varje år att hitta den perfekta kärleksgåvan!!
O ja, vi "firar" denna dag och tkr absolut inte att det är nått fel i det, jag älskar min Fredrik alla timmar och dagar på året och det är inte så att jag visar det extra mkt just denna dag men man kan göra nått mer romantiskt denna dag, att man har en kärlekensdag och gör massa mys som man annars kanske inte har tid till..

Så nu har jag äntligen hittade den perfekta gåvan att ge bort till min älskade man!
En fyll i bok, personligt och mysigt.



Kommentarer
Lynn

Vi firar också denna dagen :) Så super mysigt!! Jag ska ge Martin en fotobok som jag gjort själv med egna bilder och så är det tänkt.. Gäller bara att börja med den :P

2011-01-28 @ 14:31:19 | http://wisewords.blogg.se/
Maria & Saga

Det tkr jag absolut man ska göra (: Mysdag!

Åh, va gosig present, det är så mysigt med fotoböcker och väldigt kul att få, hoppas den här boken är bra, man ska typ fylla i från det man träffades till idag, kan nog bli en kul grej (: <3

2011-01-28 @ 14:39:06
Lynn

Ja verkligen. Väldigt uppskattat när det ligger en tanke bakom presenten och att man lagt ner lite tid på den. Inte bara blommor och choklad, även om det också är toppen ;)

2011-01-28 @ 16:45:56 | http://wisewords.blogg.se/
Maria & Saga

Jag håller verkligen med dig!! Choklad funkar men som du säger, de är mkt roligare att både ge o få presenter som är personliga o som har en tanke bakom (: <3

2011-01-28 @ 19:22:19
Marlie

En sån har Mattias fått en gång :)

2011-01-29 @ 11:27:58 | http://marliie.bloggplatsen.se
Maria & Saga

Åh va mys (: Jag hoppas den blir uppskattad..

2011-01-29 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback