Västerås..

Idag vart det en tripp till Hälla.
Hämtade upp älsken efter jobbet och även hans mamma..
Först fixade vi sommardäck till bilen, kan ju va bra att ha, sen vart det en tripp till Ikea (:
Fick med oss hem lite smått o gott, hade gärna köpt med mig lite fler grejjer men plånboken säger nej
Men det som fick åka med hem vart galgar, ramar, en härlig glasflaska till saft mm.

Sen vart det kvällsmiddag på Donken, gott gott men så mätt.
En mysig eftermiddag och det behövdes verkligen!!!

Kom hem, la mig i ett härligt bad och bara kopplade av, så grymt mysigt.
Imorn ska jag o Saga till Bvc, ska bli kul o se hur mkt skruttan väger nu, min fina tjej.

Inatt blir det repris tittning.
Familjen Annorlunda & Ullared.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback