Vardagslyx..

Jag älskar verklingen min lilla Saga nått så enormt men att som mamma få lite egen tid är guld värt!!

lyx för mig är;
Att inte behöva stressa mig igenom ett toalettbesök, kanske låter lite eeh jaa?
Men det är faktiskt sant!

Att få ta ett varmt långt skönt bad, bara koppla av med tända ljus, choklad och lite musik, det slår allt.
Här laddar jag verkligen upp mina batterin.

Att få sovmorgon på helgerna då Fredrik tar lillfisen.

Det är inte mkt som krävs för att det ska klassas som lite lyx (: Och för vissa är dessa grejer en självklarhet men när man skaffar barn så går inte ens egna behov först längre, dom kommer låångt ner på listan! Men jag gillar att det inte är så komplicerade saker som får mig att må bra och få tillbaka energin.

Men den bästa stunden som finns är så klart när jag får gosa med min underbara lilla dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback