Ta vara på tiden med nära och kära..

Kl 9 imorse så ändrades livet totalt för en familj här i stan!
Dom skulle få det värsta beskedet man någonsin kan ta emot, deras dotter fanns inte längre i livet.

Kl 9 imorse vart denna tjej påkörd av en buss och dog!

Hur tar man emot ett sånt besked? Hur orkar man kvällen?
Hur gör man sig beredd på att aldrig mer få träffa sitt barn?
Hur tar man det som har hänt? Hur går man vidare?
Jag kan inte ens i närheten förstå eller kunna tänka mig in i denna sitts, hur 17 klarar man av att förstå att sitt eget barn inte längre finns?
När ska man förstå att hon inte längre kommer att kliva innanför dörren?
När kommer man förstå att det verkligen har hänt??

Det är med tårar i ögonen som jag skriver detta och med detta inlägg vill jag bara att alla ska ta vara på tiden med sina nära och kära, livet kan få en vändning fortare än man anar!
Livet kan vändas upp o ned på bara några sekunder, det är galet, det är galet hur skört livet är.

När inser man att ens barn är en ängel??
Mina tankar ikväll går till tjejens familj och vänner, vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback