Sjuk och födelsedag..

Fortfarande sjuk.
Huvudet värker, frossan ger sig inte och det går inte o snyta sig längre pga såren runt näsan..
Det är rart.
Kunde verkligen INTE sova inatt, skitdrygt, det resulterade i att jag somnade runt 05 tiden och jag hann sova skönt i 30 min innan Saga vakna o ville ha mat.

Sen gav jag upp..

Det värsta är att jag inte är ett dugg trött nu heller så får väl se hur denna kväll slutar.
Det suger en aning att John Blund hatar mig...Vad har jag gjort dig?


O Idag fyller världens finaste, goaste och underbaraste mormor år, vi ska fira henne på lördag men vi var över en sväng med lite fika idag på dan och hon vart så glad! Jag älskar dig mormor, du är bäst.


Varför blir man alltid sämre mot kvällen när man är sjuk??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback