Jag har tråkigt, okej..?

För ett år sedan:

Vilken klass gick du i? – Ingen
Vad hade du för hårfärg? – Brunt
Hur lång var du? - 168 cm
Vem var du kär i? - Fredrik
Hade du någon pojk/flickvän? - Ja
Vad brukade du göra på fritiden? – Umgås med vänner och familj
Vilka umgicks du med? – Vänner och familj ;D
Hur såg du ut? -  Jaadu?
Var allt bättre då? – Bättre idag.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? – NEJ!
Har du förändrats? – Ja


Nu:

Hur gammal är du?
- 23
Vilken klass går du i? – Ingen
Vad har du för hårfärg? – Mörkbrun.
Hur lång är du?- 168 cm
Vem är du kär i? - Min Fredrik
Har du någon pojk/flickvän? - Ja
Vad brukar du göra på fritiden? - Gosa med min familj och mina fina vänner
Vilka umgås du med? – Vänner och familj :)
Hur ser du ut? – Snyggare än någonsin ;)


Har du..

Kysst någon? - Ja
Haft sex? – Ehm, Nej?
Sovit bredvid någon av samma kön? – Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? – Ja
Slagit ner någon? – Nej
Ljugit för en bra vän? – Ja, tyvärr
Svikit någon? – Ja
Fuskat på prov/läxförhör? – OM
Blivit kallad Bögjävel? – Nej
Kallat någon Bögjävel? – Nej
Druckit alkohol? – Jaa


Vem:

Skrev du senast till på msn?
– Använder det inte längre..
Kramade du senast? - Emma
Kysste du senast? - Fredrik
Sov du hos senast? – Mamma och pappa :)
Vill du vara med just nu? - Den jag är med
Ringde dig senast? – Emma :)
Skickade ett sms till dig senast? – Marlie
Skickade du ett sms till senast? - Emma


Vad:

Drack du senast?
– Pepsi
Köpte du senast? – Maat
Gjorde du igår? – Umgicks med underbara vänner
Ska du göra imorgon? – Ingenting
Vill du göra just nu? – Sova?
Åt du senast? - Taco
Är närmast dig som är rosa? – Mitt linne jag har på mig



KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN..

Du är kär nu
– Ja
Du har sårat nån så de börjat gråta – Ja "/
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja...
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år – Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år – Ja



ÄRLIGHET..

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – Ja
Jag har smugit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet – Ja
Jag har fuskat i ett spel – Ja
Jag har struntat i ett prov – Ja



DÅLIGA TIDER..

Jag har skadat mig själv
- Ja
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden? - Inte längre. Den tiden är förbi..
Jag kan inte svälja piller – Ehm, jo?
Jag har tagit mediciner mot depression – Nej
Jag har anorexia och/eller bulimi – Typ. Är det ett svar?
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – Ja
Jag har vaknat gråtande -  Ja
Jag har somnat gråtande – Ja
Jag grät senast - Igår


DÖDEN..

Jag hatar begravningar
– Ja, vadå, finns det nån som gillar dom?
Jag har sett någon dö – Ja
Någon som jag känner har dött nyligen - Nej och tur är väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback