Hejdå fina helg..

Hejhopp härliga söndag.
Har haft en bra helg, supermysigt med underbara människor, vi har hunnit med Kista för att njuta av god mat och varandras sällskap, shopping, storstädning, ett fikabesök på Tammefors som för övrigt var mkt fräscht och mysigt, blir ett besök snart igen.
Vi har träffat mina underbara föräldrar, ätit gott och bara umgåtts! Bebisgosat och bara tagit det lugnt.
Älskar såna här helger, lugna och mysiga, att äta gott och bara ta det lugnt med mina närmaste.

Ny vecka att vänta, denna vecka ska vi till BVC, börja träna Friskis, ha lite kompisgos, fira världens bästa mormor och sen ska vi även bort på middag. En full vecka och jag hoppas jag håller mig pigg o frisk, har väldigt ont i halsen..Men vi håller tummarna och hoppas på det bästa.

Vi avslutar denna helg med en bra film och mys i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback