Fredagsmys på Ö-gatan..

Sjukstugan börjar lida mot sitt slut, tack och lov!
Vet inte riktigt om Saga har drabbats, det rinner lite ur ena ögar och är lite rött men annars så mår hon bra!
Så jag hoppas det håller sig så nu, har varit noga med att inte va med henne för mkt under dessa dagar, jobbigt men vill ju inte smitta i onödan, sen finns det ju alltid ändå i luften men man kan ju minimera riskerna lite..

Ikväll har vi ätit tacos och myst lite, kollat på några filmer och bara slö slappat i soffan.
En väldigt mysig och lugn kväll och jag gillar't.

Har även hunnit med en färgning i håret, har dock skippat att få det blont, ska det funka så måste jag besöka frissan och det är inte prio ett just nu, så det fick bli en mörk färg, snyggt och jag är mycket nöjd med resultatet.
Ett beök till frissan får det nog bli närmare våren, då ska jag unna mig det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback