Fixar och donar..

Köpte hem färg och sandpapper i helgen och idag började jag omvandlingen av Sagas skötbord.
Ganska så tråkig i original o det är ganska så kul att göra det mer personligt, skötbordet kommer från IKEA.

Jag gillar den svarta färgen och ska även ner nåndag i veckan o köpa nått snyggt tyg att sätta upp på sidorna, kommer bli tokbra, på hyllan ska det upp lite förvaringskorgar och på kortsidan tänkte jag sätta upp två snygga krokar/knoppar som man kan hänga tex galgar eller handdukar på. Vill ha runda, rosa prickiga knoppar.
Sen väntar jag bara på att skötbädden ska komma i veckan, lite seg leverans tkr jag.

Bordet är nästan färdigmålat, ska målas lite nertill sen är det klart o jag är supernöjd (:
Kommer bli toksnygg när allting är på plats, bilder kommer såklart..

Köpa i veckan;
*Tyg och tillbehör
*Förvaringskorgar
*Knoppar/Krokar







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback