Ett snyggt hem..

Sakta men säkert så gör vi om, förnyar, byter ut inredning här hemma och det är mysigt att göra hemmet precis som man vill ha de! Personligt och fint. Jag älskar att inreda.

Nästa på listan är att köpa en klädstege, eller inredningsstege eller vad som kallas, dom har en vit på Åhléns för 225:- som jag måste spana lite närmare på nåndag, på den vill jag hänga ett par fina, slitna, lantliga änglavingar, jag budar på ett par på tradera, tokfina och precis den stilen jag är ute efter, hoppas dom inte kommer bli allt för dyra. Det ska även upp lite tavellister och jag måste även köpa nya stora ramar!

Måste även ge mig ut på loppis när våren börjar närma sig, är på jakt efter en riktigt gammal, sliten stol, den ska jag göra om och snygga till, sen ska de få bli en snygg inredningsdetalj här hemma. Kommer bli så bra!!!

Åh, det kliar i fingrarna och jag vill göra om allt nu, ikväll!! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback