Efterkontroll..

Idag var det tid nere på MVC för efterkontroll och även snack om preventivmedel, vill ju då inte bli gravid igen på ett bra tag! Men allt såg bra ut, tog även lite prover o kolla värden o allt låg som det skulle, skönt det. (:
Prata om förlossningen och livet som mamma, en sammanfattning av alla 9 månader och tiden framöver, kommer sakna min underbara fina barnmorska som har varit med under hela tiden och stöttat, peppat och funnits som ett enormt fint stöd för mig!! Hoppas hon jobbar kvar när det är dags nästa gång!
 
Det som var värst var att ställa sig på den jävla vågen, usch vad jag hatar det men nu ska kg ner.
Nästa onsdag ska jag infinna mig på ett Friskis pass och blir det som förra gången kommer jag vara död efteråt..
Ser verkligen fram emot det, ser fram emot att komma igång och gå ner i vikt, mammamagen ska BORT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback