Den där jäkla tiden..

Vart tar alla dagar vägen? Tyckte nyss att det var fredag och redo för helg, nu är det redan tisdag.
Galet.

Imorse fick jag en liten chock, går upp, ska borsta tänderna och sen duscha, vad händer??
Det finns INGET vatten, vafan är nu detta? Nej, då har dom fått för sig att stänga av det mellan 9-15, meen?
Hur ska jag nu kunna fixa allt som kräver vatten? Neej just de! Suck.

Ska till BVC idag min lillskruttan, hon är ju så snorig och nysig så en läkare ska få ta en titt på henne och se om det är nått mer än en vanlig förkylning, det är en aning bättre men lika bra att kolla upp så jag kan vara lugn om inte annat (: Hon har även fått massa röda utslag i ansiktet, ser inte så fint ut, passa på o fråga om det också.

Annars blir dagen lugn (:

P.s.
Köp ALDRIG en svart dator och sitt med den där det är tokljust.. Den är allt annat än svart. Usch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback