Nu jäklar..

Tisdag och ganska så skönt väder.
Sov till 7 och kände mig utvilad för första gången på? Och sen somna Saga om till halv 10 igen.
Nu har vi ätit frukost, gosat lite och bytt om, Emma kommer vid 12 tiden, då ska vi ut på dagens första promenad, undrar var det blir för runda idag :) Ikväll går vi en till promenad men då med älsken.

Känner mig mer peppad än nånsin att gå ner i vikt, det känns så bra och "lätt". Inte lätt så men när man börjar med pulver och drickor för att bryta alla gamla vanor så känns det lättare at försöka, lättare att se sitt första delmål, sen att smyga in vanlig mat är inte jättesvårt!! Äter en stadig frukost med ägg, sen blir det 2,3 smoothies om dan och ett mål mat tillsammans med älsken. Imorn ska jag ner till Life och kika på mera allternativ och då börja med måltidsersättningar endast i ca 2 veckor.

Känner mig taggad, motiverad, lättat, glad och peppad..


Kommentarer
Tåbbä

Hur gåre?



Krama om..

2011-12-02 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback