Mysgos..

En toppen dag i det tokvarma vädret.
Nu är det sommar igen och jag hoppas det håller i sig en stund nu.

Har haft en riktigt fin dag med finaste Patricia, vi köpte med oss lite gott och drog till Nylada och solade.
Pratade, skrattade och bara va, jag älskar verkligen dig och ditt sällskap gumman.

Annars ikväll var vi iväg till Jysk och kikade utemöbler men dom vi ville ha var slut, typiskt.
Drog en vända till ÖB och där hade dom 25% till 50% på alla trädgårdsgrejer, toppen tänkte vi.
Så vi fick bord, 4 stolar, 4 dynor och 3 krukor för 2100:- KAP.
Ska dit igen i veckan och köpa mer krukor.
Nu ska vi göra iordning ballkongen för sensommar. Blommor och trivsel, kommer bli toppen.
Så ikväll har vi meckat bord och det blev så jäkla kanon, jag är så nöjd med resultatet..

Imorn blir det en vända till Plantagen, tror jag.

Nu går jag och min jobbiga huvudvärk i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback