Lillstrumpan..

Imorse vaknade lillfia kl 04.16, glad som en lärka.
Jollra, babbla och gladskrek (inge fel på hennes lungor inte, kan ju vara bra att veta sådär på morgonkvisten) som vilken annan morgon som helst, eller vänta, klocka var vissta BARA 04..
Trött som en jäkla ? försökte jag få henne att somna om men icke.
Ja sjöng och gosa lite med henne och hon somna, trodde jag!! Tills jag la mig ner själv, ja, då vart det full fart igen, hon skrattade, lekte med bjällran, ja allt såndär man inte är så sugen på kl 04.

Underbart.

Efter en stund, typ runt 05 så somnade hon om, ja vad händer då?
Fredriks JÄVLA väckarklocka ringer!! Men det HÄNDER JU FÖR FAN INTE.
Jag ger upp. Ja så klockan 06 gick vi upp och sömn? Ja det är ju inte o tala om.
Hur får man en liten skrutt att sova bättre på dagarna?? Idag har hon sovit endast 2 timmar sen 06!

Den här dagen har varit så lååååång.


Kommentarer
Tåbbä

:)

2011-08-14 @ 22:05:17 | http://tobbejohansson.devote.se/
Maria

:)

2011-08-15 @ 11:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback