Hej och hå..

Nu kommer det komma ganska så mkt inlägg om min viktnedgång och hälsa, blir lite som min träningsdagbok.
Idag har jag gått och ätit ganska så okej.

Imorse steg vi upp 8 och runt 9 kom vi iväg på en promenad i rask takt på ca 45 min, helt okej.
Har ätit ägg, bars och smootihes, den sistnämnda var inte alls god i granatäpple och jordgubb men det där ska jag pröva mig fram :) Har en till att testa med vilda bär tror jag nog det var! När lön kommer så ska det inhandlas ett lager med pulver och soppor, Life butiken hade special erbjudande på Nutrilett produkter nu så ska ner och se vad det är för nått och sen fick man även 10 % rabatt! Bra.

Ikväll lagade jag en smarrig korvstroganoff med massor av sallad till, stark som sjutton vart den, hade nog i lite för mkt vitlök hehe, men gott som sjutton vart det och hade gärna kunnat ätit mera men nej!
Det värsta är att börja vänja magen med mindre mat och kroppen med mer vatten, springer på toa hela tiden.

Jag o älsk har kommit överrens om att gå ut och gå varje kväll, 1 timme, OM det inte regnar.. Det gjorde det såklart idag men, helt plötsligt så vart det uppehåll och vi kom ut på en 55 min promenad, jag är nöjd.

Imorn fortsätter viktkampen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback