Ett delmål..

Det här med vikten.
Att det ska vara så JÄVLA svårt.

Vi har lagt om våra vanor helt, ut med all skit och in med bra mat, vatten, vatten och vatten.
Skippa småätandet och bli mätt på maten. Det är tufft, kroppen ska ställa om sig totalt.

Vi har börjat med promenader varje dag och det är minst 1 timme och denna vecka har det gått kanonbra.
Vi har laddat ner en app som håller koll på kilometer, tid, förbränning mm, kanon och det ger mig mer pepp och motivation, härligt, har även klickat hem ett par nya gå/spring skor från ellos idag och med 40% rabatt så gick dom loss på 230:-!! Nu finns det inga ursäkter. Att känna sig snygg när man tränar är både kul och viktigt.

Det är härligt.
Har även börjat med måltidsersättningar, som pulver, bars och shakes.
O det kommer jag göra i kanske 2,3 veckor för att få igång motivation och att få se resultat, att bli mer peppad inför mitt nya liv...

Det är mina val, det är mitt liv så skippa onödiga kommentarer om att äta rätt med motion är bättre.
DET VET JAG, MEN jag vill komma igång så därför börjar jag så här.

Mitt första delmål är 6kg.


Kommentarer
Tåbbä

Du kommer klara det galant!



Krama om.

2011-08-22 @ 03:43:18 | http://tobbejohansson.devote.se/
Maria

Tack!! :) Jag hoppas verkligen det, jag behöver det.

Kramar

2011-08-22 @ 14:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback