Drygt..

Det är många som har reagerat över förra inlägget.
Och det är klart man gör det?

Kan bara säga att det är inget "allvarligt" på så sätt, det har inte hänt värsta grejen och det handlar inte om att göra slut, men går inte livet upp och ned hela tiden? Skillnaden är att jag skriver om det öppet, så folk som inte känner mig behöver inte komma med spydiga och dryga kommentarer, ni som inte vet vad det handlar om behöver inte ens lägga tid på att kommentera!!

Ena dagen kan livet vara på topp, andra dagen (när man får oväntade besked) så kan livet ta en helt annan vändning? Eller är jag helt ensam om det? Nej.

Så vissa dagar är kämpigare, vissa dagar är tunga.
Andra dagar är underbara.

Och som sagt, jag skriver om det öppet och stör det någon att jag ena dagen är topp till 100 och andra dagen i botten vid 0, så behöver du ju inte ens läsa :) Så enkelt är det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback