Nu ska kilona bort..

Nu ska vi börja våran viktresa.
Resan till ett bättre och hälsosammare liv.

Imorn drar vi igång.
På allvar denna gång, på riktigt! Har sagt det förr, på tok för många gånger men nu menar jag detta till 100 %
Vi har rensat alla skåp, ut med allt onyttigt, slängt, givit bort, ätit upp men nu jäklar!!

Nu ska mammakilorna bort, mammamagen ska iväg och mitt mål är att komma i mina jeans igen.
O nu ska jag ge allt, jag kan inte sitta hemma o klaga längre eller tycka synd om mig själv.
Jag KAN. JAG kan!!! Nu jäklar!!
Känner mig mer peppad än nånsin.

Det kommer bli tufft, det kommer bli jobbigt, återfall, tårar, irritation men nej, vi ska inte falla tillbaka.
Kan knappt gå förbi en spegel längre utan att må dåligt, har inte kollat på mig själv naken sen december.
Jag skäms över min kropp och jag är inte nöjd med den nånstans, det är BARA jag som kan göra nått åt detta.

NU jävlar, nu ska vi kämpa.


Kommentarer
Helen

Hur gör man? Jag vill också!:D

2011-04-10 @ 22:52:55 | http://frokenrick.blogg.se/
Maria & Saga

LCHF, ät mkt fett, ju mer fetare, desto bättre typ.

Bort med kolhydrater, såsom pasta, ris, bröd mm.

Det ska iaf vi testa nu :D Hoppas det går som jag vill bara hehe men nu finns inga ursäkter längre!!!

2011-04-11 @ 00:37:46
Lynn

you go girl!!!

2011-04-11 @ 09:24:34 | http://wisewords.blogg.se/
Helen

Damn... Vi äter ju BARA pasta, ris och bröd!;D

2011-04-11 @ 20:13:17 | http://frokenrick.blogg.se/
Maria & Saga

Haha, det har vi också gjort men nu måste nått hända så vi testar med detta iaf ;D Idag vart det ungsbakad kyckling med sallad, mums!

2011-04-11 @ 21:25:30
Maria & Saga

Tack Lynn :D

<3

2011-04-11 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback