Idag får Kate sin prins..

Kikar på BBC och följer det stora bröllopet som snart ska börja (?)
Det är sjukt vad med folk som har samlats längst vägen dom ska åka, utanför kyrkan och övrigt i landet och världen, det är galet vad stort det ät. Jag tyckte Vickans o Daniels var stort med det här, oj!
Dom har gäster som Beckhams och Elton John, bara det är stort.

Det sänds över hela världen och tänk hur många som följer det, alltså, ja, jag tycker det är mäktigt.

Tänk bara alla poliser och vakter som behövs vid en sån här dag, att allt måste klicka, ingenting får gå fel, tidsschemat får inte spricka, allt är så intränat och perfekt, tom bilarna åker i en spikrak rad efter varandra, haha, ja det det ska ju se snyggt ut också. Allt är så planerat, fixat och fint gjort in i minsta detalj.
Så nu får vi väl hoppas att allt går felfritt och att bruden säger ja.

Kan det vara så kul egentligen att ha ett sånt bröllop?
Ja det är ju ingenting dom kan välja riktigt, antar jag. Sjukt är det, sjukt på ett kul sätt, på ett galet sätt.
Kan aldrig förstå det via bilder från tv bara, man måste nog vara där o uppleva det hela. Det hade varit nått det.

Ja nu ska jag fortsätta titta.
Spännande o se hennes klänning sen. Det är nog halva grejen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback