BabyBjörn sele..

Köpte här om dagen en ny BB sele, en active.
Hade en original förut men aj, min rygg och mina axlar, nej, den var inte skön för 5 öre.
Saga trivdes inte alls i den, skrik och lessen direkt när hon kom ner i selen..
Sålde den och saknade att ha en så då fick det bli en active, en rosa/blå.

Jag är toknöjd, mina axlar o min rygg tar inte alls lika mkt "stryk" längre och Sagas tyngd känns inte alls på samma sätt, så skönt, nu kan jag strutta runt med lillfia på magen hela dagarna och ha händerna fria.
Och ha henne nära mig är guld och hon älskar ju att sitta och spana ut på allt som händer och sker.
Nu blir hon istället arg när jag tar ur henne ur selen, min lilla skrutt fia.

Ska ni köpa en sele från BB så ta inte en original, den är inte skön nånstans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback