Alla fina ord på vägen.

Jag blir rörd, tårarna är inte långt ifrån, jag älskar alla fina ord som folk kommer med.
Jag älskar mina vänner som finns där o ställer upp o inte tvekar en sekund.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er för alla söta, värmande, underbara ord ni gett mig, oss!

Ni vet vilka ni är o kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

Det är sånahär ord och inlägg som får mig att grina av glädje, underbara ord, fina vänner och och lite tårar.
Ett urval av alla ord som strömmat in.

http://juniioor.blogg.se/

Otroligt fint skrivet. Du kommer att bli en sån himla fin och bra Mamma♥

vad underbart, du ska bli mamma :D Grattis gumman!! vad glad jag blev ♥

Vilken fin mage, mysigt :)

Så glad för er skull:)

Var är knappen för tokgilla? Fan va roligt! Grattis!! :)

DU kommer bli en jättebra mamma och Fredrik en jättebra pappa! :D Älskar dig! Grattis! ♥♥

GRATTIS!!! =)
Då blir jag "mormor" nu då?? :)
Puss o kram ♥

Jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback