Sista söndagen i oktober..

Sista söndagen i oktober, sista oktober 2010!! Galet va tiden har gått fort, det är sjukt.
Vart tog detta år vägen? Vart tog alla dagar, timmar, minuter vägen?
Vad har jag gjort detta år som fick det att gå så fort? Jag förstår inte..

Visst är det skönt att tiden rullar på men hallå, det är snart ett nytt år, det skrämmer mig lite, det skrämmer mig att åren byts så fort. 12 månader är snart slut och 12 nya ska påbörjas. Galet, helt galet.

Blir ju försjutton deprimerad av o tänka på det viset, neej det funkar inte, får se fram emot ett nytt år istället, nya möjligheter, nya minnen, ett ny start i livet :) Det kommer bli ett bra år, ett fint år! Ett 2011 år som kommer bli helbra och tokmysigt, så får man tänka, då ser man dagarna på ett annat sätt och inte alls så där deppigt som innna. Det gäller att tänka positivt här i livet.

Fast idag är det en grå tråk söndag! Men det blir ändring på det runt 15 tiden, då kommer världens bästa Kim o Lena o lill skrutten Jerry hit på middag, gott och supermysigt! Det ser jag fram emot massor.

Imorn är en ny månad, en bra månad kommer det bli! 1 November och den kommer bjuda på mkt mysigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback