1 dag kvar!

Vilket jävla skit höstväder men samtidigt ganska så mysigt, bara man får vara inne o det är jag nu!!

Har suttit en stund på Ikeas hemsida och kollat runt på vad vi måste köpa hem och det vart en lååång lista med saker vi måste ha, det är säng och sängtillbehör, skötbord och tillbehör, det är förvaringsutrymme och en massa mysdetaljer som våran lilla prinsessa ska få!
Mamma o pappa vill vara med och sponsra med vissa saker och sen önksar jag mig Ikea p-kort imorn, så får hoppas jag får ett sånt :) Det är mycket man måste tänka på att köpa hem, det blir en hel del man inte räknat med och som man inte tänkte på och det drar ju iväg men hon är så värd allting och det ska bli så gosigt att snart åka iväg o ha en heldag på Ikea och handla allt vi behöver, ser verkligen fram emot det!!

Nu ska jag fortsätta leta runt på hemsidan, även på Jysk och se vad som behövs mer.
Sen blir det plugg, mat, storhandling inför imorn o helgen, det ska ju firas stort när jag fyller år ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback