Plugg,plugg,plugg..

Somna till slut men usch va segt det var! Vill inte ha flera sömnlösa nätter..
Så nu sitter jag här o är dundertrött istället, vart ska detta sluta?

Tog en lång varm dusch när jag klev upp, det pigga upp en aning iallafall, dunderskönt.
Slängt in tvätt och måste sätta igång och plugga lite, det tar emot men jag måste!! Bara sätta igång.

Hoppas även att mitt p-kort från HM kommer i veckan, då ska vi ut o shoppa bebiskläder, allt som fattas och det är väl det mest, ska ha bodys, nån pyjamas, byxor och tröjjor, strumpor och sen får vi se vad som finns.
Overall har vi fått av mamma o pappa, ser ut som en liten isbjörn, toksöt! Sen har vi några plagg men vi är långt ifrån klara, får slänga upp en bild senare på allting! Ni ska få se allt sen när det är på plats, såsom säng, skötbord o allt det där :)

På fredag är det sista vårdövningen, det ska bli spännande, dom övningarna har varit väldigt bra och lärorika så det ska bli kul men sen är dom slut. Lite småtråkigt men men.
På torsdag kommer nog mamma o pappa över o hjälper oss med lite hemfix, det behövs!
O annars så blir det nog mest plugg, måste klara provet, måste!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback