Olika sorters kärlek..

Jag är lyckligt lottad.
Jag kanske inte alltid tänker så men det är jag verkligen och det är galet..

Jag har världens bästa mamma o pappa som jag älskar så otroligt mkt, som alltid finns där för mig och som aldrig tvekar, som ställer upp i vått och torrt och som alltid är helt underbara.
Det finns inte ens ord till att beskriva dom. Jag skulle inte klara mig utan ert fina stöd o hjälp i livet. Det är ni som stöttat mig, kämpad med mig och som fått mig till den självständiga glada tjej jag är idag.
Dom är helt enkelt bäst.

Har en underbar bror, som jag dock inte träffar så mkt men som jag älskar högt.
Som alltid finns där och som också alltid ställer upp och som jag saknar nått så otroligt ibland, skippa hästarna o kom hit ;) Jag vill börja umgås mera, okej?

Jag har en helt otrolig sambo som jag älskar mer än nånting annat, som är trygg, ger mig kärlek i oändlighet, som jag uppskattar och som jag ser som min bästa vän. Han finns alltid där, han fixar och donar och ställer alltid upp för mig, han är världens underbaraste man! Och det bästa med Fredrik är att han är MIN.

Jag har en jättefin och gosig krutgumma till mormor som jag älskar nått så otroligt. Som alltid finns för mig, som alltid är lika underbar. Hon värderar sina barnbarn högt och det märks. Hon är helt enkel fantastisk.

Det är galet hur mkt kärlek man kan ha till människor, så mkt olika kärlek man kan känna till andra.
Ni får mig att må bra, ni får mig att kunna le och leva, ni får mig att känna trygghet och värme.
Jag älskar er så förbannat jäkla mkt och utan er skulle jag inte klara mig!!
Ni är helt enkelt underbara och det hoppas jag ni känner av..

Jag älskar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback