Ingen bra start på dagen..

En fin vinterdag har tatt över stan.
Sådär fint frostat på alla träd, det är lite sagolikt och jättefint :)

Imorse vart jag väckt av vad jag trodde var mamma, hon ringer alltid från jobbet med dolt nr, men nej det var Försäkringskassan och en otrevlig tant som börja rabbla på massor om alla papper vi skickat in..
Skyller på att jag har gjort fel o dittan o dattan, o hur jävla lätt tror dom att det är då? Det ska fan alltid vara problem när man ska ansöka om pengar.. Nej då skulle jag försöka vara trevlig och förklara men det fick jag ingenting för.. Surtant!
O sen visade sig att vi inte alls hade gjort fel hon fick bara inte ihop alla timmar som jag har jobbat o sen övergången till plugget! Behöver fan inte vara störig och dryg för det.
Får hoppas hon får tag på Malin så dom kan reda ut det där, för jag fatta ingenting när hon börja dra igång med sitt timsnacka, scheman, plugg och bla bla bla.

Nej, såntdär får inte förstöra, skaka av mig det och hoppas dom löser det och att det blir bra till slut.
Idag blir det en promenad i det fina vinterlandet :) Plugg till provet borde jag också sattsa rejält på.

O ikväll blir det pankaksfest, gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback