En mage full med bebis..

En lugn dag. Har fixat massor med pappersärenden, skönt o få sånt gjort.
Var ner på kontroll hos BM o allt såg fint och bra ut, vi prata en stund och jag fick svar på mina frågor, skönt!
Har världens bästa och goaste barnmorska, trivs som 17 med henne och hon är lugn, trygg och varm.
Tar sig tid och verkligen svara så gott hon kan.

Mätte magen och lyssna på skrutten där inne som har tränat för ett marathon idag, jisses vad med bök o stök men det är så mysigt :) Hon var inte still en sekund, har på sista tiden varit väldigt aktiv! Stämmer det att vi kommer få en sprallig bebis även utanför magen då? Hihi.

Vi är ganska så nära mål nu, längtar mer o mer för varja dag som går! Snälla tiden, gå fort nu.
Hela nästa vecka är uppbokad så den kommer flyga ifrån mig o det känns ganska så skönt, att få dagarna att gå.

Imorn blir det tokplugg nere på bibblan eller på nått mysigt café nånstans. Pluggas ska det göras iallafall.
Och G på senaste provet, jag är nöjd med tanke på att jag tyckte det va vääldigt svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback