45..

Pluggat hela förmiddagen och är nu nästan klar med veckans inlämning.
Intressant och kul men är som ännu mer less på läsandet än någonsin!
Har börja tänka på framtiden och vad jag vill göra, vill jag jobba inom det jag pluggar?
Det är skönt att ha en utbildning även om det inte blir som jag tänkt sen.

Vet inte ens vad jag vill göra heller, vet inte vad jag vill jobba med, vet inte vad jag vill bli!!
Vet ingenting känns det som men jag vill ha ett jobb som jag trivs med, ett jobb jag vill gå till och blir uppskattad på, bra lön och bra arbetskamrater.. Vart finns det jobbet??

Nej jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra i framtiden och det skrämmer mig ganska mkt.
Vill absolut inte bli arbetslös och sitta hemma o glo, det är ganska så jobbigt att bara va hemma o plugga vissa dagar, klättrar på väggarna till slut.
Jaa, det är en jäkla djungel det här med jobb. Hur ska man veta ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback