25..

Svårt o tänka att man har en liten plutt där inne i magen som väger nästan 3 kg!
Det skrämmer mig lite men ändå så otroligt häftigt, jag ser fram emot förlossningen men är samtidigt livrädd.
Jag drömmer om livet med bebis, ny familj och andra rutiner och prioriteringar samtidigt som det gör mig rädd.

Det pirrar i magen som en nyförälskelse när jag tänker på att vi ska ha bebis snart. Ett liv att ta hand om, ett liv att ge trygghet till, ett liv att älska. Det är galet stort och mäktigt.
Det är ett glädjerus i hela kroppen och glädjen kan inte ens beskrivas.

Jag är redo för ett nytt liv, ett nytt kapitel i livet, att dela detta med mannen jag älskar mest gör mig så otroligt glad och lycklig! Jag är lyckligt lottad. Livet känns bra och jag ser fram emot att få träffa våran lilla ängel.

Jag är rädd men jag kommer klara detta, vi kommer klara detta!

Helt otroligt stort men helt otroligt underbart.
Nu är du välkommen ut till den stora världen, vi väntar på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback