23..

Sicken natt.

3 timmars sömn, ont i hela kroppen, valross varning och tung överallt.. Det är inte speciellt skoj..
Så vi kan ju summera dagen såhär; TRÖTT!

Idag var jag o Emma på sista vårdövningen, det var linda ben och sårvård och sätta katet som idag stod på schemat och det var intressant och kul, har ju haft en väldigt bra lärare som har förklarat och visat bra! Så nu är det inga flera övningar, känns lite tråkigt, det är ju iallafall dom jag lär mig bäst av.
Nu är det mest plugg till prov som gäller, skriver om 1 vecka. Men det ska nog gå bra det.

Efter så åt vi lunch tsm, snacka och bara va, alltid lika mysigt o umgås med min fina Emma.

Ikväll blir det mysmiddag, mina fina föräldrar kommer över! Alltid lika gosigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback