19..

Det är snart, om några timmar 1a december, vart tog detta år vägen?
Vad har jag gjort? Hur gick tiden så fort? Klagar ofta på att tiden segar men just nu har den gått skrämande fort.
Sjukt! December! Snart ett nytt år.
Är det så att tiden går fortare ju äldre man blir?
 
Vart tog alla mina 23 år vägen?

Nej det är inte klokt ibland, kan det inte bara sakta ner lite, tyckte nyss att 2010 började och att jag hade kladdat ner massor med olika nyårslöften på ett papper! O nu sitter vi här med bara 1 månad kvar av detta år.
Det ska snart bytas ut en slutsiffra och så börjar vi på ny kula, 2011, möjligheternas år?
Nya upplevelser, nya minnen och nya fina dagar att uppleva!! Jag ser fram emot ett nytt år, samtidigt som jag skräms över hur fort det verkligen går men tur är väl det, ingen vill väl leva i en tid där det står still?

Nya nyårslöften ska kluddas ner, hållas i nån månad för att sen brytas, jag vet hur det brukar fungera, det funkar aldrig för mig o det kommer inte funka nästa år heller, jag får ta året som det kommer och sen leva utifrån det.
Det låter nästan bättre och det vet jag kommer gå bättre då :)


Men jag välkomnar i alla fall december månad stort, som vi har väntat o väntat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback