Varför vart det så fel?

Ibland undrar jag verkligen om allt man gör är rätt.
Tog jag rätt beslut, gick jag rätt väg, sa jag rätt ord, det finns inget facit och inget svar, det kommer aldrig att finnas svar på såna frågor, det är bara att göra det som faller en in just den tiden.
Kanske lyckas man, kanske får man ångra sig, vad vet jag.
Det är mycket som snurrar i skallen just nu, mycket som ska göras och hinnas med, och mitt i allt glömmer jag bort mig själv som människa, jag faller ifrån och tappar allt som har mening.

Vissa glider ifrån mig och vissa öppnar sig, vänskap bleknar och faller bort, för att till slut inte finnas alls, det gör ont, innerst inne är jag tömd, orolig och rädd, rädd för att bli ensam, rädd för att blekna bort själv, för att längre inte finnas för nån, sen jag börja plugga hade det blivit en annan värld, en värld som jag inte trodde skulla öppna sig nu, jag skulle ju få mera frihet men det vart nästan tvärtom, vart tog alla chanser och livet vägen?

Valde jag fel?

Jag vill inte tappa er som finns nära mitt hjärta, jag vill inte förlora er som betyder mest och jag vill inte förlora mig själv i nått jag inte ens har valt.
Just nu behöver jag er som mest!!


Kommentarer
Suzanne

Maria jag kommer alltid finnas här för dig .

slå en pling eller kom förbi när du vill .

Min dörr står alltid öppen .

Du vet vänner är som stjärnor , man ser dom inte alltid men man vet att dom alltid finns där . <3<3

2010-05-04 @ 15:41:18
Maria

Söta du, det värmer mest, tkr det är dax o ses nått snart! <33

2010-05-05 @ 10:50:04
s

JAaaaa!! <3

2010-05-05 @ 11:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback