Tisdag

Efter ett 1000 års uppehåll från jobbet, eller iallafall ett par lediga dagar så ska jag ikväll tillbaka o jobba några timmar. Det ska bli ganska kul men samtidigt jobbigt, kroppen vänjer sig ganska snabbt med ett slapp schema.
Det har vart mkt plugg på sista tiden och imorn då är det dags för prov, äntligen!

Jag har valt att fortsätta plugga över sommaren, att bli klar med så mkt som möjligt detta år, jag har därför bestämmt mig för att ta lite tjänstledigt från jobbet, för att klara skolan och klara hälsan. Det blir för mkt med allt på samma gång, att hålla koll på tider hit o dit, att stressa för att sen komma in i pluggandet, det håller inte riktigt, inte för mig, så därför är detta den bästa lösningen just nu.

Så nu blir det dusch, sen lite ärenden på stan och sen 4 timmars jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback