En småjobbig dag

Idag har jag vart nervös, idag har jag gjort mitt prov på första kursen...
Det gick bra, var nog lite nervös i onödan, jag kände mig ganska så säker på frågorna hon ställde och hon va trevlig o prata med! Jag gör alla prov över telefon med en lärare som sitter nån helt annan stans i Sverige.
Jag fick reda på betyget direkt och det vart ett Godkänt och jag är mycket nöjd o glad för det!!
Nu ser jag fram emot alla nya kurser som ska starta, förhoppningsvis snart.

Annars har dagen varit lite småkonstig, kroppen vill inte som jag vill, benen vill inte riktigt bära och skallen har rockkonsert, det är mysigt. Kan det bero på värme med för lite vatten? Jag vet inte

Jag har även moffat i mig den första vattenmelonen för iår, gudomligt gott, ska frossa hela sommaren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback